0
Orang Memberi Komen

Jalan-Jalan Di The Curve, Damansara



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Khamis . 05 Februari 2015



Yeahhh.... bersua lagi di blog ini. Hihi. Cerita seterusnya yang Cikgu Faiz nak kongsi ni tentang aktiviti pada Jumaat lepas. Cikgu Faiz sekeluarga berjalan cuci mata lagi. Kali ini destinasi kami di The Curve, Damansara. Sebelum itu, mari kita layan gambar selfie Cikgu Faiz dan buah hati pengarang jantung ye. Hehe.



Sebelum bertolak mesti ambil gambar dulu. Tengok la tu Hannani sedang terkedek-kedek datang untuk join bonda selfie. Hihihi.



Hannani tak nak kalah dengan bonda okey. Selfie siap tayang gigi lagi tu. Ada lapan batang dah gigi Hannani. Suka menggigit tu. Hehe.



Si comel kiut miut yang ada saja gelagat mencuit hati. Pandai sangat buat muka comel walaupun tak mesra kamera. Hihihi.



Aiiii.... nampak tembam pulak Hannani dalam gambar ni. Siap buat muka confius lagi tu. Hahaha.



Punya la tak sabar nak berjalan siap pegang sandal dah tu. Takut sangat kena tinggal. Hihi.



Kesian dua orang hero ni, terabai sekejap gara-gara melayan selfie dengan Hannani. Hihu. Masa ni tengah on the way. Dah nak sampai tapi biasa la kawasan sesak kan. Kena la ikut giliran. Abang Hakim tu bila la nak berhenti berkepit dengan lampin. Huhu.



Ahaaa.... tudia.... Dah nampak dah. Hihi. AIDIJUMA. Ini la sebenar-benarnya tujuan utama ke sini. Hahaha.



Semakin menghampiri ke destinasi. Hihi. Tak sabar rasanya nak dapatkan koleksi terbaru AIDIJUMA ni.



Dah sampai pon ! Ruang parkir kereta kami. Hihi. Ambik gambar sebab senang nak ingat takut terlupa. Huhu. Cikgu Faiz memang lemah bab-bab cari tempat parkir ni. Mudah sangat lupa.



Sampai sampai je. Si abang ajak main dekat tempat permainan ni dulu. Kena la layan kan dulu ye. Hihi. Abang Hakim main dengan abah. Hannani dengan bonda. Jadi tak hairan la kalau gambar Hannani je yang ada. Hihi.



Hannani langsung takde perasaan takut bila naik permainan ni. Tak berbunyi pon. Senyap je. Suka betul dia sampai tak nak turun. Hahaha.



Tengok la tu. Dengan bangganya tak nak padang kamera. Huhu. Puas la bonda panggil tapi buat muka selamba je. Hihi. Geram betul.



Yang ni baru naik dengan abang. Abang muka takut je sebab mainan ni akan berpusing naik ke atas. Haha. Hannani macam biasa buat muka selamba yang comel tu. Hihi.


Lepas siap main, baru la kami cuci mata sambil mencari kedai AIDIJUMA. Jenuh jugak nak cari sebab The Curve ni luas. Ada utara la, selatan la. Haha. Nasib baik ada peta. Banyak kali jugak dok tenung peta ni tak juga jumpa. Sadis betul. Selepas beberapa kali pusing satu The Curve tu baru la jumpa. Haha. Tapi malangnya stok tudung AIDIJUMA habis licin daaa.... Huhuhu. Yang tinggal cuma saki baki yang orang dah tak nak beli. Nasib nasib. Untuk mengubat hati yang kecewa Cikgu Faiz beli jugak la sehelai white label terbaru tu. Gambar tak ada pulak. Maaf.


Dah settle semuanya, perut pon dah kenyang barulah kami pulang. Dalam hati Cikgu Faiz tetap rasa tak puas hati sebab tak dapat tudung yang diidam-idamkan. Sobsob. Sekian.


Apa yang dia cakap tu? --> BACA


Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
0 Comments

0 orang comel dah komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...