1
Orang Memberi Komen

Precious Perfume By Rozita Che Wan



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Isnin . 21 Disember 2015


Dah lama Cikgu Faiz menanti akhirnya dapat jugak minyak wangi Rozita Che Wan ni. Berjanggut menunggu. Beberapa bulan jugak baru dapat. Cikgu Faiz tak salahkan seller sebab bukan salah dia pon. Tapi puas hati sebab dapat jugak akhirnya. Huhuhu. Berkat kesabaran. Kalau Cikgu Faiz ni tak sabar memang dan mintak pulangkan duit semula tapi sebab nak sangat minyak wangi popular ni kena la sabar sikit kan. Alhamdulillah berbaloi.




Baunya boleh tahan wangi jugak. Sayang nak guna. Tunggu buka sekolah nanti baru nak rasmi minyak wangi baru ni. Kihkih. Haritu tengok rancangan melodi katanya Sheila Rusly dan Rita Rudaini pon ada buat minyak wangi sendiri. Nanti boleh la try. Harap seller yang sama ada jual sebab Cikgu Faiz ni susah nak percaya dengan orang yang tak biasa ni. Kalau korang tau ada siapa-siapa yang jual minyak wangi terbaru tu boleh la roger Cikgu Faiz ye. Sekian.



Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
1 Comments

1 orang comel dah komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...