Puas Hati Beli Barang Di Zalora



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Khamis . 17 Disember 2015


Akhirnya barang-barang dari zalora telah selamat diterima. Punya la besar bungkusannya membuatkan Cikgu Faiz begitu teruja untuk melihat barang-barang tersebut. Hihi.




Barang pertama yang Cikgu Faiz pilih di zalora ialah beg laptop ni. Kebetulan memang tengah mencari beg laptop. Terjumpa pula beg ni. Huhu. Boleh tahan besar jugak. Harga RM88 selepas diskaun. Harga sebenar dah lupa pulak. Hihi.




Barang kedua pula beg balik kampung warna pink tu. Hihi. Masa tengok gambar Cikgu Faiz ingatkan beg ni kecik je macam handbag. Ingatkan boleh isi barang-barang Hannani bila pergi jalan-jalan tapi bila tengok semalam memang besar. Terus jadi beg balik kampung la. Hahaha. Setakat isi beberapa helai baju Cikgu Faiz anak beranak untuk dua tiga hari tu boleh la. Harganya RM89 selepas diskaun. Harga sebenar RM1++ jugak.


Keseluruhannya Cikgu Faiz berpuas hati dengan kedua-dua beg tersebut. Dah tak payah nak pikir pasal beg laptop dan beg balik kampung lagi. Kihkih. Yang penting ianya percuma je. Cikgu Faiz guna baucer dari zalora untuk kedua-dua barang tu. Hihi. Banyak dah jimat. Rezeki kan. Alhamdulillah. Terima kasih zalora. Ada rezeki nanti Cikgu Faiz shopping lagi ye. Proses penghantaran barang pon cepat. Beli sebelum jam 12.00 tengahari barang akan diposkan pada hari tu jugak. Esok terus dapat. Memang terbaik. Sekian.


Yang menaip,

3 comments:

luqman zakaria said...

nak try shopping dekat lazada jgk la lepas nih

azizah green line said...

beli beg avon kempen bulan ni kak.. murah je rm39.90..besar gakk!

theIzuddin said...

baru lepas beli barang di Zalora jugak 2 minggu lepas, tak sangat cepatnya barang sampai, terbaik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...