0
Orang Memberi Komen

Aiskrim Koko Tok Aba Boboiboy



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Jumaat . 18 Mac 2016


Musim panas ni memang syok kalau pekena makanan sejuk lebih lebih lagi aiskrim viral. Apa itu aiskrim viral? Ala, aiskrim Malaysia zaman dulu dulu tu. Zaman Cikgu Faiz kecik kecik dulu dah wujud aiskrim viral ni. Mak Cikgu Faiz pon pernah jual dulu rm0.10 je. Hihihi. Sekarang ni RM1 dah kot. Iyelah, sekarang ni aiskrim viral dan ada macam-macam versi. Yang terbaru ni aiskrim sumi dan choki choki. Cikgu Faiz ni tunggu masa je nak buat 2 aiskrim tu. Hihihi. 




Oleh kerana dah tak tertahan sangat dek penangan aiskrim sumi dan choki choki tu maka ini ajelah yang Cikgu Faiz sempat buat. Aiskrim asam boi yang pastinya akan membuatkan mata korang terpejam-pejam ketika memakannya sebab masam. Hahaha.





Terbaru, Cikgu Faiz buat aiskrim Boboiboy. Cikgu Faiz guna serbuk koko 3 in 1 ni je kebetulan ada lagi tak habis-habis jadinya buat aiskrim la sedap sikit sejuk. Serbuk koko Tok Aba ni Cikgu Faiz jumpa dekat Giant ke Tesco dah tak ingat.





Dan inilah hasilnya aiskrim Boboiboy. Jadilah buat makan di rumah bersama suami dan anak-anak kan. Tapi tak boleh makan selalu nanti batuk pula. Hihihi. Sekian.



Yang menaip

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
0 Comments

0 orang comel dah komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...