2
Orang Memberi Komen

Hannani Dah Tak Takut Pergi Gunting Rambut



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Khamis . 03 Mac 2016


Minggu lepas Cikgu Faiz balik ke rumah mertua di Senawang. Bila balik je Senawang terus terfikir nak bawak Hannani pergi gunting rambut di Mydin Seremban 2. Rambut Hannani sebelum tu dah panjang sampai menutup mata. Bila dah panjang sangat dia terpaksa mendongak bila nak tengok sesuatu sebab tak berapa jelas. Huhuhu. Oleh sebab Hannani tak berapa suka nak ikat rambut jadinya kena la jugak potong supaya pendek.




Inilah rupa Hannani bila dia telah bersedia untuk menggunting rambut. Panjang kan rambut dia. Yang peliknya, Hannani tak agresif macam dulu-dulu dia kena gunting rambut. Mungkin sebab dah besar jadi dia faham. Huhu. Mata asyik memandang cermin di hadapan. Mungkin pelik juga tengok tukang gunting rambut tu nak buat apa. Haha. Jadi, proses menggunting rambut Hannani tidak sesukar sebelum ini. Cuma bila dah nak siap tu mula la rasa bosan dan Cikgu Faiz telah bersiap sedia dengan video lagu kanak-kanak di tangan. Haha. Barulah diam sampai selesai.


Gunting rambut Hannani ni je dah RM15. Alang-alang tu abang Hakim pon gunting sekali pon RM15 jugak tapi takde gambar sebab masa tu Cikgu Faiz tengah sibuk beli tudung aidijuma di sebelah kedai gunting rambut tu. Hahaha. Al maklum la dah lama tak membeli tudung AJ kan. Huuu.... Sekian.


Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
2 Comments

2 orang comel dah komen:

Murni Alysa said...

salam..Danish pon baruni 1st time murni bawa potong rambut dekat kedai..Alhamdulillah dia ok jer...

CikLa Shahril said...

Wah... elok diam je dia duduk time org tgh gunting tu. Kalau anak cikla ... jgn haraplah nk duk diam mcm ni. Hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...