Bersyukur seadanya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Hari ini merupakan hari yang sangat bersejarah untuk adik-adik yang mengambil keputusan Penilaian Menengah Rendah (PMR). Tahniah diucapkan kepada mereka yang mendapat semua A. Yang mendapat keputusan yang kurang baik tu teruskan usaha ye. Jangan cepat berputus asa. Perjalanan masih panjang.


Di kesempatan ini Cikgu Faiz ingin mengucapkan tahniah kepada adik ipar yang berjaya meraih 5A 4B. Tahniah Aun !! Mesti Aun bengang sebab tak dapat 9A. Huhu. Takpe la. Akak tau Aun dah cuba sedaya upaya memerah otak semasa menjawab soalan peperiksaan tu. 4B tu lagi sikit je nak naik ke A. SPM nanti cuba lagi eh. 




Tahniah sekali lagi :)


TUNE TALK


Yang benar,

8 comments:

trah zain said...

tahniah jugak..hehe ^^

hnahdy said...

tahniah :)

Kakzakie said...

Betul sama macam anak kakak tahun lepas target 9A dapatnya 7A tak apa. PMR sekadar permulaan aje. Terus gigih utk lebih baik masa SPM kelak.

miss kecoh said...

ok laa tu..tahniahhh... :)

Mimie said...

tahniah utk Aun....kire ok gak la result die

farah.fauzi said...

tahniah kt adik ipar cikgu :) 5A 4B okay sgt..

sHaRiNa eLyaNa said...

tahniah...bersyukurla apa adanya..yg ptg dah berusaha..

now u are at my bloglist..kalau sudi bawa la blog sha skali dlm blog kamu hehe

shidaR said...

tahniah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...