Ayam Brand Sardine Teriyaki Campaign Is Over

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Semua dah makan malam? Cikgu Faiz baru lepas melantak sandwich. Hehe. Alhamdulillah. Macam orang berdiet pulak Cikgu Faiz ni. Tak sedar badan tu dah kurus kering. Huhu. Malam ni Cikgu Faiz nak cerita pasal Nuffnang yang baik hati itu lagi. Hehe. Harap korang tak muak la dengan cerita-cerita yang berunsurkan bodek-membodek ni ye.


Tara.. !!


Inilah dia kempen yang telah berakhir pada hari ini. Sobsob.. Rasa sekejap sangat iklan ni duduk di blog Cikgu Faiz. Hmm... iklan kali ni agak kureng dari yang sebelum ni. Agaknya blog Cikgu Faiz ni tak sesuai kot untuk makanan. Huhuhu. Apa pun terima kasih Ayam Brand Sardine Teriyaki sebab sudi juga bertandang ke blog ini. Tak lupa juga terima kasih kepada Nuffnang. Lepas ni CPUV apa pula yang bakal menyusul ye? 


Tak sabar rasanya nak tunggu earning mencecah RM50, lepas tu nak tunjuk dekat Encik Suami. Hehehe. Bukan apa, dia macam tak percaya dengan berblog kita boleh dapat duit. Dulu, Cikgu Faiz pon tak percaya. Tapi lepas baca entri rakan-rakan blogger tentang Nuffnang ni tergerak hati nak mencuba. Alang-alang dah ada blog tu apa salahnya tempek sekali iklan Nuffnang tu. Sambil menyelam, minum air. Ala... bukan nak banyak pon, saje je nak mencuba. Hehehe.


Sekian, terima kasih.


CINTA TIGA SEGI.


Yang benar,

5 comments:

kitatauke said...

mmg blogging ni boleh buat duit...cuma kene kental la...tgk earning yg mcm semput je nak gerak...hahaha..ape2 pun..kene topup sabo byk2 dlm berblogging ni...:)

Perantau Sahara said...

amboi cikgu..dah dapat BE ke? untung la..huhu :)

trah zain said...

rasa nak jugak, tapi mls nak usaha..haha

jaakechik said...

tahniah cikgu faiz, walau dia btandang skjap, at least dtg la jugak kan? jaa pulak langsung xde...huhu..

Nurul Faiz said...

@jaakechik
terima kasih jaa. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...