0
Orang Memberi Komen

Bila Cuaca Panas, Apa Yang Cikgu Faiz Buat?



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 17 September 2016


Panas betul rasanya hari ni. Berbahang je. Cuaca panas ni duduk rumah je la siapkan kerja-kerja sekolah. Cuti dah nak habis. Lepas ni akan kembali sibuk seperti biasa.




Kononnya bawa balik sepuluh buah buku ni untuk disiapkan tapi malangnya baru dua buah buku siap. Huhu. Inilah antara rutin cikgu masa cuti sekolah. Siapa yang cakap cikgu banyak cuti tu memang tak dinafikan la cuti sekolah memang banyak pada pandangan mata kasar tapi apa yang tersirat di sebalik cuti sekolah tu mungkin tak semua yang tahu. Contohnya seperti inilah kan. Apa pun cikgu tak pernah merungut sebab ianya dah menjadi sebahagian daripada tuntutan kerja. Bekerja kerana Allah dan demi membantu anak bangsa sendiri mudah-mudahan mendapat keberkatan dariNya. In Sha Allah.


Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
0 Comments

0 orang comel dah komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...