Kerenah Anak-Anak


Assalamualaikum. .

Semua sudah kenyang? Alhamdulillah. .

Ermm, nampak tak gambar kat sebelah ni? Ini nota yang formatnya ala-ala resit. Nota ini ditulis oleh student aku yang bernama Farrah Farzana. Macam nama Fafau la pulak kan. Dia tulis nota ni pada kawannya, Safura. Bila baca rasa lucu pon ade sebab entah la. Macam-macam kan kerenah budak-budak. Dorang ni baru 6 tahun tau. Dah pandai nak tulis surat-surat bagai. Cikgunya tersenyum je bila Safura bagi surat ni tadi. Hihi. Kelakar la. Bulan puasa ni malas la cikgu nak suruh awak menari. Bersemangat pulak. Karang tak pasal-pasal nak minum pulak. Rugi la puasa nanti.

1 comment:

kak nora said...

itu tanda anak murid cikgu yg kreatif..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...