Merajuk :(



Assalamualaikum. Selamat sejahtera kepada blogger-blogger sekalian. Dah lama rasanya tak update cerita-cerita terkini hiburan sensasi. Padahal baru 3 hari kot tak update. Aku baru je pulang dari kampung mertua kat Senawang. Balik-balik terus tak sabar nak bukak blog. Nasib baik esok cuti. Eh, ape pulak esok, hari ni la. Dah Ahad pon.


Sebenarnya aku baru je lepas edit blog kawan aku. Biasa la kan. Sejak dua menjak ni dah terlebih rajin mengedit blog mereka-mereka yang memerlukan bantuan aku. Tak salah kan kalau tolong kawan-kawan? Sebenarnya bukan itu yang aku nak cerita. Layan dulu la gambar kat bawah ni. Jangan mare.



anak aku dah tak sabar nak gelunsur




Sejak kejadian tu, aku macam dah takde mood nak bergelak ketawa macam dulu. Hidup aku dah tak indah lagi. Aku macam dah merajuk dengan dia. Tapi dia wat derk je. Bila takde orang yang peduli rajuk aku ni makin menjadi-jadi la pulak. Ish, mengalahkan orang mengandung dah aku punya perangai. Nak buat macam mana. Aku dah tak dapat perhatian macam dulu :(


Tapi aku sayang dia. Aku ambil berat pasal dia. Bila dia tido aku tengok muka dia macam tak sampai hati nak merajuk lama-lama. Akan tetapi, hati keras aku melarang aku untuk tidak merajuk. Hisshhh ! Kenapa la setan ni selalu nak menghasut aku. Aku termenung lagi memikirkan perjalanan hidup aku yang masih panjang......
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...