4
Orang Memberi Komen

Mengenali Karakter Lelaki Semasa Menangis





Biasanya lelaki susah nak menangis tapi kadang-kadang tu termenangis jugak. Lelaki pon manusia kan. Jom lihat apa karakter kamu wahai lelaki-lelaki sekalian.





LELAKI SADIS

Tangisnya mengandungi ancaman.



LELAKI MOODY

Pitching tangisannya tak sekata, lari tempo.



LELAKI HIPOKRIT

Menangis tidak berair mata.



LELAKI PENIPU

Cuba-cuba menangis.



LELAKI MACHO

Tak menangis.



LELAKI PURA-PURA

Memaksa diri untuk menangis.



LELAKI BENGKEK

Menangis sambil memekik-mekik.



LELAKI GENIUS

Membuat robot yang boleh menangis bagi menzahirkan perasaannya.



LELAKI PENYEGAN

Menangis dalam hati.



LELAKI PENDIAM

Diam-diam menangis.




p/s: dah tau? tanak share ke? hihi.

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
4 Comments

4 orang comel dah komen:

CikGu Ma said...

salam....
uiks...betol ke lelaki macam tu? tak ensem btol menangis..hehe..

jom main...saya tag cikgu ^^,

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2011/10/kena-tag-kena-tanya-kena-jawab.html

CikGu Ma said...

soalan kita bleh reka sendiri..tag la sape2 pun yg kita nak tanya =,=

YNA said...

entahla, tak nmpk mana 1 gmbrn dia, ahaha

Nurul Faiz Bikers said...

@CikGu Ma
tq cikgu ma.
ti sy join eh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...