6 P - Aku Tak Suka Giler



Assalamualaikum. Terlebih rajin lak arini sampai 3 entry aku buat. Slalu sehari satu je. Tu pon kalau rajin. Ngeee~~~ Ok, berbalik kepada tajuk di atas. Ini merupakan 6 P yang aku tak suka dan anti sangat-sangat. Hahaha. Nak tau apa? Tak mahu ambik tahu? Its up to you. I don't care.


-----> PEMALAS. Haha. Entah kenapa aku anti betul dengan spesis ni. Mau tak. Malasnya nauzubillah.


-----> PERAMPAS. Yang ni aku memang tak suka giler sebab orang macam ni akan sesuka hati je nak mintak perhatian dari orang yang kita sayang. Especially husband, wife, bf, gf.


-----> PENYEPAH. Ini kesinambungan daripada PEMALAS. Dah la malas, pastu suka pulak menyepahkan barang-barang. Kalau korang suka?


-----> PENCURI. Ini lagi angin. Pantang kita lepa skit mulalah tangan tu nak mencuri harta orang. Sebab apa aku cakap macam tu sebab aku dah pernah terkena. Kredit aku kena curi, pastu duit dan gelang aku pon habis disapunya. Eeee... guna la duit haram tu.


-----> PEREMPUAN GEDIK. Ini pon kesinambungan daripada PERAMPAS. Kau dah tau dia tu dah kawin yang kau gedik pegi mesej dia malam-malam buta tu apesal? Dah tu tergedik- gedik nak ikot dia pegi mane-mane. Eiii... dah takde orang lain ke? Macam terdesak je.


-----> PENGOTOR. Ini pon aku anti jugak. Korang suka?

2 comments:

Iwanski said...

Pecinta Setia.. =)

aina halmi said...

kita pun xsuka juga..hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...