Penangan Kuch Kuch Hota Hai



Assalamualaikum.


Hai bloggers. Di saat entry ini ditaip saya sedang menonton cerita hindustan Kuch Kuch Hota Hai. Mesti ramai jugak yang sedang layan cerita ni kan? Hehe. Dah lama tak tengok cerita ni. Sekali sekala tengok memang feeling habis-habisan la. Abis meleleh air mata saya tengok cerita ni. Nasib baik si Faqih tengah layan mainan dia. Dapat la saya tengok dengan penuh perasaan. Huhu. Abahnya pulak ada mesyuarat PIBG kalau tak terpaksa la menyorok kat celah-celah bantal takut abahnya nampak saya menangis tengok cerita hindustan. Tak pasal-pasal karang kena ejek pulak dengan abah si Faqih.





Siapa lagi yang menangis macam saya? Huhu. Hmm.. bila saya tengok cerita Ombak Rindu takde pulak rasa nak menangis. Tengok cerita hindustan senang pulak nak menangis. Hebat betul penangan cerita hindustan ni kan.




Kat atas ni gambar Shah Rukh Khan dan pelakon kanak-kanak yang memegang watak sebagai Anjali Khanna iaitu anak kepada Rahul (SRK). Dah besar dah budak ni sekarang dan cantik pulak tu.



Sana Saeed

8 comments:

cinta siswi said...

lame xtgk cite nie.. :)

+++uchi+++ said...

hai uchi tgk juga td..tp kali nie x nangis..sebb banyk yg potong..xde feel nk nangis..tp cerita nie mmg terbaik

cik dila.. said...

tengok jugak tadi..lawanya anak srk.da besar la :)

Che Izwa said...

Hehe. Saya layan jugak cerita hindustan (: Memang feeling habis laa. Haha.

Si BuDaK KaChAk said...

a'ah la...cantek...

selipar hijau said...

tapi die x popular lak kan.. hehehe..

Cik Gadis ^^, said...

sgt sgt best citer nie !!!

miss faten said...

Tapi Shah Rukh Khan sampai sekarang maintain hensem. Haha. Ada kaitan? :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...