Siapa Follower ke 600 Ni ?



Assalamualaikum.


Hai, Selamat Hari Isnin semua... Apa khabar hari ni? Alhamdulillah kalau sihat. Yang tak sihat tu bawak-bawak la makan ubat ye.


Diam tak diam followers saya sudah menjangkau ke angka 600. Tak sangka dapat bertahan sampai ke tahap ini. Apa-apa pun tanpa sokongan daripada korang-korang semua saya tidak akan berjaya seperti ini (berjaya ke? heheh). Mari kita lihat siapakah follower bertuah itu.




Zuryn Zakarya


Ada tak siapa-siapa yang kenal dengan si cantik manis kat atas tu? Bila check takde pulak link dia. Macam mana nak follow balik ea? Jadi saya nak minta tolong kepada sesiapa yang mengenali beliau sekiranya dapatlah memberikan link beliau kepada saya. Anda boleh komen di entry ini atau komen saja di chatbox.


Jasa baik anda amatlah dihargai.


Sekian.

6 comments:

Izyan Yan Cinnamon said...

owh hehe tanhiah akak=)teruskan perjuangan sebagai seorang blogger=)

Nurul Faiz Bikers said...

@Izyan Yan Cinnamon
terima kasih adikku...

Zuryn Zakarya said...

terima kasih kembali kerana tag saya :)

Ain Dzaya said...

akak! keeping blogging taw!

Apa petanda dia jodoh kita? ♥

Drakula Comel said...

thniah akak..jgn prnh berhenti dlm dnia blog k..ehehe

fyna said...

congrats sis...
chaiyok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...