Jalan-Jalan Ke Zoo Negara | Part 2



Assalamualaikum.


Hai... entry kedua untuk hari ini. Sambungan daripada entry ini. Tengoklah bermacam-macam memek muka Faqih. Huhu.



dah ada bonda pon masih takut-takut lagi.





Faqih susah nak pandang kemera.





Yang ni pon tak nak pandang kamera.





Adik ipar Cikgu Faiz pon tidak melepaskan peluang untuk berposing.





Bila la nak pandang kamera ni?





Ish ish ish.... Puas abah panggil nama Faqih tetap tak nak pandang jugak.





Faqih memang suka buat muka macam tu.





Yang ni okay sikit sebab tengok kamera tapi gambar pulak macam tak okay. Huhuhu.





Nak hisap jari ke apa tu Faqih?





Yang ni okay sebab pandang kamera tapi muka masam pulak. Adoi...




p/s: masih ada gambar yang belum dimuat naik. Nantikan sambungannya ye..... Harap bersabar :)

2 comments:

cinta siswi said...

hehe.. faqih yg comel.. :)

Ash-The-Latitude said...

cute baby ;)
http://latituddanlongitud.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...