4
Orang Memberi Komen

Jalan-Jalan Ke Zoo Negara | Part 1



Assalamualaikum.


Selamat petang sumer... Hari ni last cuti, esok dah kena kerja la pulak. Okay la. Ni nak cerita sikit pasal cuti sekolah bulan 12 hari tu. Cikgu Faiz dan suami bawak Faqih jalan-jalan ke Zoo Negara. Sebenarnya dah lama Cikgu Faiz nak pegi zoo tapi tak dapat-dapat. Akhirnya dengan izin Allah dapat jugak menjejakkan kaki ke sana. Kalau dihitung dah dua kali pergi ke zoo tersebut.


Masa dalam perjalanan ke sana hujan turun renyai-renyai. Sampai je dekat zoo hujan masih belum berhenti. Tapi semangat punya pasal kami redah je. Masuk je dalam zoo hujan dah nak berhenti.


Okay la.. Dipendekkan cerita, korang layan je la gambar-gambar kat bawah ni....




baru beli tiket keretapi. Faqih dan abah.



Faqih tunjuk muka serius dia.



Teruja nak tengok haiwan liar kat zoo.



Faqih dan abah bergambar kenangan dengan Pak Belang. Auumm !!



Faqih nak pegang payung la abah... Kat belakang tu flamingo.



Faqih dengan bonda.



Kusyuk tengok unta makan...



Faqih dengan abah dan orang utan kat belakang.



Dengan abah lagi...



Takut dan nak menangis...


Ha... itulah serba sedikit gambar-gambar percutian Faqih di Zoo Negara. Nanti Cikgu Faiz buat second entry pulak ye. Tunggu.... Gambar banyak jugak ni. Kena tapis sikit-sikit.


Tata.

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
4 Comments

4 orang comel dah komen:

Clara Rella said...

Wahhh!!!! Comeynya Faqih!!

Bestnya dapat g zoo negara.. tak pernah pegi lagi..

Cuti nie duduk rumah je.. huuhu..

cinta siswi said...

waaa.. nape ank ckgu comel sgt??hihi.. nk chopp la nnti faqih besar..hihi.. :)

Nurul Faiz Bikers said...

@cinta siswi
hehe.... geram kan?
nak chop untuk sape pulak tuu??
hehe :p

.: mama lynn :. said...

untung ada baby boy cam faqih... alahai shomelnya anak cikgu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...