4
Orang Memberi Komen

Rambut Baru Faqih Yang Ohsem.



Assalamualaikum.


Hai bloggers. Selamat Hari Sabtu. Cuti hampir sampai ke penghujungnya. Harap-harap takde sesiapa yang datang memantau di kelas Cikgu Faiz. Cuti ni tak balik Bentong pon. Rasa lain macam pulak bila tak balik kampung ni. Takpe. Cuti seterusnya masih ada lagi :)


Sejak kebelakangan ni suka sangat tayang muka Faqih. Ini gambar untuk menunjukkan rambut depan Faqih yang telah digunting. Hasilnya jadi seperti di dalam gambar kat bawah ni. Bukan main susah lagi nak gunting rambut Faqih sebab dia takutkan bunyi gunting. Huhu.




Tali leher abah telah menjadi mangsa Faqih untuk berposing.





Pandai pulak buat tangan macam ni. Heheh.





Suka sangat ...





Si mata sepet...





Apesal semua gambar mulut ternganga je ?




Setakat ini sahaja coretan buat peminat-peminat Faqih.


Kawal kereta F1 anda dengan hanya menggunakan suara sahaja. Macam mana tu? Nak tahu? Tengok ni.

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
4 Comments

4 orang comel dah komen:

Cik Pensil said...

sedapnya nama.. Faqih.. maknenya ape?

Nurul Faiz Bikers said...

@Cik Pensil
kalau tak silap Faqih bermaksud 'yang memahami'. sy lupa la. huhu.

thomas said...

Take as many photos as you can as this is the cutest time in a kids life.

Nurul Faiz Bikers said...

@thomas
yeah, you're right :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...