Membeli belah di POPULAR



Assalamualaikum.


Hai bloggers. Cikgu Faiz muncul lagi setelah beberapa hari menghilangkan diri di celah-celah kesibukan orang ramai. Fuhh... hari ni rasa lega sebab Baucer Buku 1 Malaysia telah selamat digunakan untuk membeli keperluan-keperluan seharian yang penting.



Baucer Buku RM200



Cikgu Faiz pergi ke kedai Popular yang terletak di IOI Mall Puchong. Lama jugak la pusing-pusing dalam kedai tu. Rasa macam blur pulak tak tau nak beli apa. Akhirnya Cikgu Faiz mengambil keputusan untuk membeli peralatan-peralatan di bawah ini.



Macam-macam ada kan? Gam, pen, pensel, pembaris, kertas A4 putih, warna warni, pencil case, novel, buku Faqih pon ada. Huhu.




Buku Faqih.




Novel Ombak Rindu. hehe.

3 comments:

intan_blur said...

slm faiz//
wahhhh..bestnye dpt voucher..
tahniah ye..
bile la intan nak dpt voucher nih ;(

thomas said...

Eh!Cikgu sambung belajar lagi ke?

Nurul Faiz Bikers said...

@thomas
ha'ah awak.
sambung lagi.
hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...