Faqih yang muka ala-ala korea



Assalamualaikum.


Hai bloggers. Hangat tak hari ni? Ke hangit? Hihi. Ok lah, dah lama jugak Cikgu Faiz tak update pasal si hensem. Siapa lagi kalau bukan boboiboy Cikgu Faiz, Faqih. Sekarang ni Faqih dah pandai ikut apa yang kita ajar dia cakap. Sebutannya pon dah hampir betul. Seronok sangat bila anak dah pandai bercakap ni. Tak lama lagi penat la Cikgu Faiz nak melayan borak dengan Faqih.



Faqih yang tembam. Rambut depan dah panjang sangat tu....



Faqih suka buat muka serius bila bergambar.



Kira nasib la dapat tangkap gambar tengah senyum lebar ni...



Tunjuk buku lima ke?



Faqih @ Park Soon Hwan (nama korea)


Perkataan baru Faqih sekarang

1. Hujan

2. Ipash (lipas)

3. Abang

4. Kucing

5 comments:

zana said...

alooooo tomey2nya :)

Tihara said...

cute nye anak cikgu.. :)

Nadia Rahman said...

wah..comel la..
makin tembam anak cikgu nie..:))

snf said...

comel sangt.dah la ade iras korean mcm tue.

cikpinky said...

comelnyeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...