Buntu..



Assalamualaikum.


Hari ni CF telah berada di Puchong setelah hampir dua minggu berada di kampung. Ada baki cuti lagi beberapa hari ni CF gunakan untuk mengemas rumah, mop lantai, menjahit dan memasang langsir. Hari ni menu cuma sambal sardin dengan keropok je. Hmmm... dah itu je stok yang tinggal. Nak pergi beli rasa M la pulak. Heheh...


Okey okey... Sebenarnya CF tak tau nak update apa ni. Gambar pun Adudu jer ni. Minat? Hehe. Watak alien dalam siri animasi Boboiboy tu. Ini gambar Adudu masa kecik. Jangan tak percaya comel jugak Adudu ni. Hehe.






Bagaimana pula dengan watak di bawah ini? Suka? Ini la Papa Zola.




Tagline Papa Zola : Musuh kejahatan, kekasih kebenaran.  

Dah, jom minum NESCAFE.

2 comments:

Sally Yatiey said...

Tak pernah tengok Boboiboy lagi. hee :D

susulemakmanis said...

hehe.suka tgok kartin2 ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...