Jerawat Yang Menyakitkan



Assalamualaikum.


Beberapa hari ni hidung CF rasa rimas je. Mana taknya, ada sesuatu benda telah menyinggah dan tak hilang-hilang lagi. Adoi. Apa benda pulak tu? Apa lagi kalau bukan jerawat. Terasa berdenyut-denyut je jerawat tu. Bila raba-raba makin besar pulak dia. Nak picit takut pulak, lagipon jerawat tak masak lagi tak boleh nak picit. 


Masa zaman remaja dahulu kala bila ada je jerawat yang bertempek kat muka mulalah orang cakap ada peminatlah, kuat beranganlah. Tak betul tu. Yang sebenarnya sebab kita tidak mencuci muka dan kulit muka kita berminyak tu yang jerawat suka datang tu. Entah siapalah yang mencipta mitos tu? Agaknya nak sedapkan hati orang yang mukanya ada jerawat kot. Rasa-rasanya ada lagi tak orang yang berfikiran macam tu? Hmm....




http://cikgufaizcute.says.com/recommendations/great-eastern-life


With ♥..,

7 comments:

~~oOpEt~~ said...

pet pun xsuka jerawat.. haha.. tambah2 y besar dan annoying :D hehe

mira maisara said...

mujurlah muke nie jarang naik jerawat..kadang2x sebab hormon jugak kan

Nurul Faiz Bikers said...

@~~oOpEt~~
jangan cakap tak suka, nanti jerawat datang. hehe..

mira : yer. betul tu.

mama pipie said...

mahal muncung dia tu :)

Nurul Faiz Bikers said...

@mama pipie
haha. konon comel la tu :)

Nora Karim said...

sejak akhir2 ni saya pun didatangi jerawat... huhuhu sedih... tangan saya pulak jenis tak boleh dok diam... asal rasa timbul je kat muka ni terus nak picit... alamatnya berparut la... :-(

Nurul Faiz Bikers said...

@Nora Karim
sapa pulak takut nak picit sebab sakit. huhuhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...