Doamu Untukku.



Assalamualaikum.


Burb.. Alhamdulillah. Baru selesai bersantap. Aii.. malam-malam buta baru nak makan ke? Biasa la, CF memang suka makan malam-malam macam ni. Konon nak gemukkan badan la tu. Entah berjaya entah tidak. Kita tengok je nanti ye.


Diam tak diam pada hari Jumaat ini CF akan menduduki peperiksaan akhir semester satu. Dah nak masuk semester dua dah. Perjalanan masih terlalu jauh untuk diharungi. Sempena hari baik bulan baik ni (setiap bulan dan setiap hari pon merupakan yang terbaik okey) CF ingin memohon ampun dan maaf sekiranya CF ada terkasar bahasa sepanjang berblogging ni. Hmm... nak jawab exam ni. tak nak dok pusing-pusing pikir perkara yang memeningkan kepala.





Apa-apa pun CF berasa bersyukur sangat kerana masih diberi peluang untuk menikmati hidup yang penuh pancaroba ini. Eh, apa yang CF merepek ni? Doakan CF selamat pergi dan selamat sampai yer. Maklum la nak memandu sorang-sorang ni. Jalan ke UPSI tu dah ingat cuma nak balik Puchong tu yang keliru sikit. Jangan sesat sudah. CF memang selalu sesat. Bila dah terlajak baru teringat balik. Huhu. Susah betul nak ingat jalan-jalan ni. Ada GPS pon tak berapa pandai nak guna. Teruknya la rasa. 


Okey la. Nak blogwalking pulak sementara internet masih stabil. Karang datang angin sepoi-sepoi bahasa tu karang mengalahkan siput sedut pulak lambatnya.


Cai cin cau..


7 comments:

Sally Yatiey said...

Goodluck Cikgu Faiz :D hee.
Semoga CF selamat pergi dan selamat sampai ^_^

Nurul Faiz Bikers said...

@Sally Yatiey
tq sally my dear :)

♥♥uNie FaRaHaNi♥♥ said...

good luck cikgu...cikgu saya da amik da semua paper tue masa sem 1 dulu...ok jer cuma EC 2 tue jer susah sikit..hehhee

Nurul Faiz Bikers said...

@♥♥uNie FaRaHaNi♥♥
wa.. senior la ni? hehe.
English memang susah sbb byk pasal grammar. sy mmg lemah bab2 grammar ni. huhu

♥♥uNie FaRaHaNi♥♥ said...

xla..cikgu..sy full time student jer..anyway...best of luck cikgu..fighting!!

Nurul Faiz Bikers said...

@♥♥uNie FaRaHaNi♥♥
tq dear. berusaha !
kalau jumpa kat upsi tu tegur2 la yew. hehe.

yus zana said...

La blajo kat upsi...boleh singgah umah cikguluv kat bukit beruntung...anyway semoga dapat menjawab soklan dengan berjaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...