6
Orang Memberi Komen

Entry pasal makan je



Assalamualaikum.


Selamat tengahari semua. Hari ni merupakan hari yang terakhir CF bercuti. Esok akan kembali menyibukkan diri dengan kerja-kerja di sekolah. Tiba-tiba terasa nak masak pulak, jadi CF ambil keputusan untuk memasak lauk kegemaran Faqih iaitu sup ayam dan sayur. Tengok la semangkuk Faqih makan tapi tak habis pon. Mak Faqih pulak yang sambung makan. Actually, Faqih ni tak suka makan ayam sebab dia malas nak kunyah daging ayam tu. Tapi nasib baik la dia nak makan sayur lobak dan kentang tu. Kalau tak alamatnya Faqih hanya makan nasi dan kuah je la. 

Terlanjur dah cakap pasal makanan ni CF nak bagitau korang supaya tidak memakan telur penyu. Bersama-samalah kita membanteras orang ramai daripada memakan telur-telur penyu tersebut. 





Nak hadiah? KLIK INI



Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
6 Comments

6 orang comel dah komen:

Sally Yatiey said...

Sedapnyaaaa Sup Ayam dan sayur. :D Tetiba lapar pulak perut ni. haha. Sally tak reti langsung makan telur penyu ^_^

Faizul Osman said...

tak pernah makan telur penyu... org kata hanyir sngt...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/06/how-to-get-tittle-profesor.html

zatul_yayah said...

alamak..lapaw terus bila tngok makanan..><

jaakechik said...

terliur plak tgk nasi dgn menu yg sihat tu. tambah pulak kuah yg banjir tuu...sedapp kalo hirup lepas nasi licin...hehe

jaakechik said...

terliur plak tgk nasi dgn menu yg sihat tu. tambah pulak kuah yg banjir tuu...sedapp kalo hirup lepas nasi licin...hehe

ANNA MARIANA said...

sedapnya... demam2 cmni makan sup best o..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...