CPUV | Sony Xperia Z1



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Gembiranya rasa hati sebab esok nak balik kampung. Dah lama sangat tak balik. Nasib baik Jumat ni cuti. Mak dan abah, nantikan kepulangan anakmu ini yer. Huhuhu. Teringin nak makan gulai tempoyak yang mak masak. Hehe. Kegembiraan tambah berganda apabila nuffnang dengan bermurah hati sekali lagi telah memberikan CPUV terbaru untuk blog ini ^ ^





CPUV ke-5 untuk bulan Oktober ni datangnya daripada Sony Xperia Z1. Alhamdulillah, nampaknya bulan ni rezeki mencurah-curah. Terima kasih nuffnang dan Sony Xperia Z1. Cikgu Faiz baru je berangan nak beli handphone ni. Baru berangan jer, belinya tak tau lagi bila. Huhu. Kena simpan duit dulu kot ^ ^ Nampaknya tak sia-sia penantian Cikgu Faiz sebelum ini. Yelahh... lepas beberapa tahun join nuffnang baru dapat CPUV secara berterusan macam ni. Orang kata usaha tangga kejayaan dan jangan mudah berputus asa.


Nak tahu cara Cikgu Faiz dapatkan CPUV? Boleh baca DI SINI. Sekian.




Yang menaip,

6 comments:

Aefa Aerisya said...

tahniah cikgu~ ramai gak yg dpt cpuv ni.. waaa jelesss

huny madu said...

Banyaknya cpuv ongoing.. tahniah! Murah rezeki cikgu faiz :)

Mimi Azirah said...

tahniah faiz..byk jugak be tgh running kan...

Mimi Azirah said...

klik INTI

izan mama mia said...

tahniah n slmt bercuti...

thomas said...

Banyaknya dapat iklan nuffnang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...