Spam Semakin Berleluasa



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Sejak kebelakangan ni Cikgu Faiz memang kurang aktif berblog. Apabila dah tak berapa nak aktif tu mulalah ada yang mengambil kesempatan pulak. Kalau tengok di ruangan cbox tu memang penuh dengan mesej-mesej spam. Ini tak boleh jadi ni. Entah apa-apa mesej je yang masuk.





Mesti ramai blogger lain yang dapat mesej yang lebih kurang macam ni jugak kan. Semak betul la. Rasa nak mansuhkan je cbox ni tapi rasa sayang pulak ^ ^


Entah bila agaknya nak dapat yang ni pulak? KLIK


Yang menaip,

6 comments:

deno said...

betul tu kak... tapi skrg dneo dah jarang dapat mcm tu...

ZazaMyMoon said...

memang Cikgu faiz, kat cbox saya pun penuh dgn spam dari yang betul2 shout kat situ.. bengang giler!! nak buang cbox sayang plak =(

Cikgu Norazimah said...

sama la kita ! semak jer, nak buang sayang lak sebab ramai rakan2 blogger tinggalkan jejak dekat shoutbox jer, kira pejam sebelah mata jela tgk spam ni ;)

jaakechik said...

sama la mcm jaa, mmg byk spam lately nih. mmg ada gak rasa nak buag cbox tu, tp bila pikir2-3 kali rasa syg pulak.. huhu...

Teena Tna said...

Same laa, tp saya selalu 'bersihkan' chatbox sy. Okay sikitlah

Aniq Bukhary said...

Tau xpe. tention dpt link2 semua 2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...