Tak Dapat Balik Kampung Tapi Dapat CPUV Project Durian



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Pertama sekali Cikgu Faiz ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua muslimin dan muslimat yang bakal menyambutnya pada hari Selasa ini, InsyaAllah. Kepada yang bercuti tu Selamat Bercuti diucapkan. Raya Haji ni Cikgu Faiz tak dapat nak balik Bentong disebabkan cuti selama sehari sahaja iaitu pada hari raya haji tersebut. Sadis betul rasanya. Tak dapat lagi nak merasa daging korban Bentong. 


Namun begitu, terselit juga rezeki di saat-saat nak raya ni sebabnya Cikgu Faiz dapat CPUV lagi dari Nuffnang. Hehe. Rasanya mesti ramai jugak yang dapat kan. Biasalah... Nuffnang nak bagi duit raya. Hihihi.





Wow... CPUV yang sememangnya sangat menarik iaitu Project Durian. Ha... ini mestilah berkaitan dengan durian kan. Kalau nak tahu apa dia kena la klik klik pada iklan tersebut. Nampak gayanya CPUV sekarang ni ada 6. Syukur alhamdulillah. Yang peliknya ada dua CPUV yang susah betul nak naik tapi sampai sekarang tak kredit-kredit. Huhu. Cikgu Faiz pon pelik. Korang lagilah kan. Hikhik.


Okey, tak nak membebel panjang. Cukup sampai di sini saja hasil nukilan dari isi hati Cikgu Faiz. Semoga kita bertemu lagi di entri yang lain. Sekian.


12 Perkara Tentang Rokok Haram --> READ


Yang menaip,

3 comments:

Unknown said...

skolah kami pun cuti sehari jerk...
ambil crk utk balik kg..
hihihi

jaakechik said...

cuti sehari jer? alahai kesiannya. jaalak cuti 4 hari. syokkk oooo... hihihi....

Mimie said...

Sy cti 2 ari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...