7
Orang Memberi Komen

Jalan-Jalan di Mydin Seremban 2



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Isnin . 15 September 2014


Petang semalam Cikgu Faiz berjalan-jalan di Mydin Seremban 2. Pertama kali ke sana walaupun Encik Suami orang Seremban. Sedih kan. Huhu. Turut serta adik ipar dan keluarganya. Nasib agak baik petang tu sebab masa sampai tu orang tak ramai.




Masa tengah dalam perjalanan. Hihi. Hannani buat muka serius. Nak tergelak pulak tengok.




Suka Hannani dapat berjalan hari ni. Sebelum gerak tu Hannani dah puas tido jadi dia tak meragam masa berjalan. Bonda pon syok la window shopping. Hihi.




Masuk je Mydin terus nampak kedai ni. Hahaha. Memang itu pun salah satu sebab utama ke sini. Hikhik. Nasib memang baik sebab masa sampai tu takde orang langsung dekat dalam kedai. Best giler la. Pilihan pon banyak. Rambang mata dibuatnya.




Cukup la dua helai je hari ni. White label keluaran terbaru. Yang dekat rumah pon ada yang tak pakai lagi. Hihi. Lepas tu barulah mula shopping sikit-sikit. Sebenarnya nak beli pampers tapi terbeli benda lain jugak. Haha. Biasa la tu kan. Takde pulak gambarnya.




Selepas selesai membeli-belah perut pon dah lapar jadi singgah di Restoran Dapur Penyet dulu. Akibat terlalu lapar Cikgu Faiz tak sempat nak ambik gambar. Huhuhu.




Ini je la yang ada pon. Gambar dengan biras Cikgu Faiz, orang yang telah memperkenalkan bawal Aidijuma tu. Haha. Dalam masa beberapa minggu je Cikgu Faiz dah jadi peminat tegar Aidijuma.




Cuba tengok tudung kami berdua tu. Hihi. Masa dekat Mydin pon nampak ramai yang pakai tudung Aidijuma ni. Hihi. Oh ya, tudung Aidijuma ni kadang-kadang tak payah gosok pon takpe sebab tak nampak berkedut sangat. Tengok pada coraknya. Sekian.


Ish ish ish --> KLIK


Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
7 Comments

7 orang comel dah komen:

ros_reeza said...

wah..membeli aidijuma yer.. cantik :)

MaMa MuRsYiD said...

tak penah try lagi bawal aidijuma.. macam nak tejebak jugak ni

Nurzakiah Hanum said...

seronoknya dia

Cikna said...

Bestkan bawal Aidijuma ni,ritu g sini xprsn lak kdinye.....;-(

Dilaella Ella said...

cantik tudung tu :)

Mimi Azirah said...

tempat sy selalu shopping nih faiz

azizah :) said...

macam nak terjebak jugak ni tau! murah rm10 je..

ahh kak ada daisy punya.. kat sabah ni dah habis stok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...