Novel Terpakai Untuk Dijual



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 27 September 2014


Sekarang ni Cikgu Faiz sedang dalam proses untuk pelupusan koleksi-koleksi novel yang ada di rumah. Caranya dengan menjual kembali novel-novel terpakai tersebut dengan harga yang rendah berbanding harga biasa. Dah nama pon terpakai kan jadi tak boleh la jual ikut harga sebenar. Cikgu Faiz pon tak kisah asalkan novel-novel tersebut dapat dilupuskan secepat mungkin.




Inilah antara koleksi novel kesayangan Cikgu Faiz. Terpaksa lupus sebab susah nak pindah rumah. Banyak sangat barang. Kalau dah duduk rumah sendiri tu lain cerita. Takpe. Nanti boleh kumpul lagi asalkan ada minat membaca. Antara tajuk yang ada :
  • Pilot Cafe - booked
  • Untuk Tiga Hari
  • Kasyah - Lagenda Berakhir - booked
  • Katerina - booked
  • Adam dan Hawa - booked
  • Cinta Tiada Akhirnya
  • Kasih Yang Suci
  • Bukan Sekadar Teman Mesra
  • Kami Dah Kahwinlah
  • Suamiku Tak Romantik Tapi Autistik - booked



  • Tuan Rumah Pembantu Rumah - booked
  • Kasih Antara Kita
  • Teduhan Kasih
  • Cik Bunga Dan Encik Sombong - booked
  • Setia Hujung Nyawa - booked
  • Cintaku
  • Seindah Sakura


Maaf la Cikgu Faiz tak letak harga sebab bukunya ada di tingkat atas. Cikgu Faiz tak ingat harganya berapa. Paling murah Cikgu Faiz jual RM10 je. Sekiranya ada yang berminat dengan novel-novel terpakai ni boleh la SMS/WhatsApp Cikgu Faiz di talian 012 977 1902. Harga tu tak termasuk postage ye. Kondisi buku berada di dalam keadaan yang baik. Kalau ada buku yang tak berapa nak cantik tu boleh dapat lagi murah.


Sebenarnya bukan ini sahaja koleksi novel Cikgu Faiz. Ada lagi tapi tak tahu mana duduknya. Huhu. Hari tu pindah banyak sangat barang. Dekat kampung pon ada sikit. Nanti Cikgu Faiz update lagi ye. Hihi. Sekian.


Jom pergi bercuti --> SINI


Yang menaip,


5 comments:

Mila Hilas said...

kami dh kahwin lah tu price bpe?

mujahidah maisarah said...

iqa byk gak koleksi novel terpkai. tapi syg nak jual.ehe

Ayyu Azahari said...

ada lg x novel nk jual?

Ayyu Azahari said...

ada lg x novel nk jual?

Ayyu Azahari said...

ada lagi x novel lain?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...