Hannani Dan Rambut



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 26 September 2015


Masa dalam perjalanan nak pulang ke kampung Cikgu Faiz Jumaat lepas, sempat jugak la Cikgu Faiz ber'selfie' dengan Hannani. Kami berdua je sebabnya Encik Suami dan abang Hakim duduk depan jadinya yang perempuan dekat belakang pon buat la apa-apa yang patut. Huhuhu. Semua gambar-gambar ini diambil sebelum rambut Hannani dipotong oleh wannya. Huhuhu. Kiranya ini kenangan semasa Hannani berambut panjang. Hihi.



Rambut dah panjang sampai nak tutup mata dah. Itu yang membuatkan wannya geram tu.




Agak serabut rambut Hannani ni. Nak ikat confirm takkan tahan lama punya. Hihi.



Nampak tak yang bahagian depan tu dah panjang. Mana taknya, kali terakhir Hannani pergi gunting rambut sebelum raya puasa hari tu.



Suka sangat tayang gigi yang comel tu. Mentang-mentang la semua gigi di bahagian depan dah penuh. Huhu.



Yang ni tunjuk punggung pulak.



Tabiat baru sekarang ni. Suka sangat masukkan jari dalam mulut dan main air liur. Nak tumbuh gigi lagi agaknya. Huhuhu. Sekian laporan Cik Hannani untuk hari ini.


Baca kisah seram di Cyberjaya ni --> SINI


Yang menaip,

3 comments:

Hafiz Hafizol said...

Hanani cute !

Faranina said...

comeynye dia..hehe rambut halus je..hehe

Warga Faizworld said...

Cutenya hanani!!

Kami mencari agen dropship seperti pelajar universiti dan suri rumah yang ingin menjana pendapatan dengan WERDA. Boleh lihat di sini: KOLEKSI WERDA SOFIA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...