Sukaneka Murid-Murid Prasekolah.



Assalamualaikum.


Hai, Selamat Hari Ahad yaww. Lamanya tak update blog ni. Agaknya ada tak orang yang ternanti-nantikan entry baru saya? Huhu. Mesti takde kan? Takpe. Ada ke tak saya nak update jugak.


Gambar-gambar kat bawah ni diambil masa aktiviti sukaneka Prasekolah tahun lepas. Lambat betul saya update pasal benda ni. Hmm.... gambar ni memang dah lama terperuk kat dalam kamera. Disebabkan saya baru menjumpai kabel wayar kamera ni, terus cepat-cepat update. Lambat pon lambat la. Peduli apa kan?


Jom layan gambar-gambar di bawah ini...

acara pertama : masukkan air di dalam botol.



lari jangan tak lari...



tengok betul-betul...



perah jangan tak perah...



acara kedua : lari skipping



laju lagi... !!



tukar arah...



yeay... semua dah dapat hadiah...



terima kasih cikgu !!

4 comments:

Cikgu Ma said...

salam faiz...lama tak singgah sini =)

oh, anak dah masuk pra ea?

xDer said...

semangatnya bebudak ni. tp memng seronot tgk derang ni bersukan :)

Muaz Faris said...

comel bdk2 ni

Nurul Faiz Bikers said...

@Cikgu Ma
wsalam....
belum lagi...
ni semuanya anak-anak orang. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...