Tak Pasal-Pasal Kena Serang.



Assalamualaikum.


Hai penulis-penulis sekalian. Heh, tadi aku bukak la akaun Tagged aku tu. Tengok kat bahagian mesej ada la satu mesej ni. Entah sape-sape pon aku tak tau. Tup tup terus serang aku. Gila ke apa? Cuba korang baca. Kalau tak jelas tu klik pada gambar untuk besarkan.


Selamat Membaca.



ni mesej dua hari yang lalu...




ini mesej yang aku baru dapat tadi...


Ha, gila kan? Tak pasal-pasal aku kena serangan bertubi-tubi. Tak faham betul la. Entah apa motif pon tak tau.

4 comments:

Teacher Basariah said...

pakwe lama ker tu?huhu..abaikan jer..

Nurul Faiz Bikers said...

@Teacher Basariah
takde la. memang tak layan pon.
dok mengarut pulak.
huhu.

susulemakmanis said...

bodoh punyer org.jgn layanlah kak

Nurul Faiz Bikers said...

@susulemakmanis
hahaha.. memang tak layan pon adik :)
buang karen je.
huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...