7
Orang Memberi Komen

Hannani Pergi Klinik Lagi



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Selasa . 17 Disember 2013



Abaikan pemandangan dekat belakang Cikgu Faiz tu yer. Hihi.



Hari ni kecoh pasal gadjet followers yang tiba-tiba ghaib. Huhu. Rasanya gadjet tu tak berapa nak penting sangat kot. Maklum la, followers Cikgu Faiz pon tak ramai mana. Hari ni juga merupakan hari yang ke 38 Cikgu Faiz berpantang begitu juga dengan usia baby Hannani. Pagi tadi Cikgu Faiz dan suami bawak Hannani pergi bersunat di klinik. Risau jugak takut Hannani menjerit macam kena cucuk sebulan haritu. Huhu. Nasib baik la sikit je. Cikgu Faiz tak tengok langsung masa doktor tu sunatkan Hannani. Takut la. Alhamdulillah, Hannani dah selamat disunatkan.






Kalau tadi cerita pasal adik, ni cerita pasal abangnya pulak. Tak tahu la kenapa tiba-tiba je leher Faqih naik ruam. Kasar-kasar pulak tu ruamnya. Alang-alang bawak Hannani pegi klinik terus ajak Faqih sekali. Hasilnya dapat la ubat seperti di atas tu. Sebotol ubat minum, sebotol sabun, 2 ubat sapu. 






Nampak tak ruam tu? Teruk kan. Patutnya tak payah pakai baju tapi Faqih nak pakai jugak. Kalau dilarang nanti menangis pulak. Sejak dah ada adik ni makin kuat menangis pulak dia. Adoi.... Harap ruam tu akan cepat baik. Faqih ni pon memang aktif sangat. Itu yang sampai berpeluh-peluh dan naik ruam. Tadi timbang Faqih beratnya 13.1kg jer. Huhuhu. Sekian.


Tolong klik sekali --> SINI


Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
7 Comments

7 orang comel dah komen:

ikhwan yusuff said...

kesiannya.....moga semua cepat sembuh..Btw mmg kecoh pasal widget follower hilang ni...

Nora Karim said...

kesian faqih... syafakallah faqih...

Azwar Syuhada said...

cepat2 sembuh.. :)

Maya Omar said...

alahai sian faqih..sama dengan anak kawan, kalau berpeluh abis ruam 1 badan..tp xkan x kasi main plak..huhu

Azhafizah Md Nor said...

semoga cepat sembuh ye..

Asma' Sah said...

Get well soon ye ..kesian tngk baby-baby kena cucuk ..seram nengoknya ..

Mimi Azirah said...

Teruknye ruam..semoga cepat smbuh ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...