Baucar Buku 1 Malaysia



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ahad . 16 Mac 2014


Di saat Cikgu Faiz menaip entri ini hujan sedang membasahi bumi. Alhamdulillah. Dari pagi hingga sekarang masih hujan. Pagi tadi hujan macam nak tak nak je tapi sekarang ni baru lebat sikit. Syukur. Semoga jerebu akan beransur pulih pada hari esok. Tak lupa juga doa buat MH370. Semoga akan dijumpai dalam masa terdekat. Amin..




Gembira sangat sebab semalam dapat Baucar Buku 1 Malaysia berjumlah RM250. Eh, jangan nak perasan ye. Bukan Cikgu Faiz yang dapat tapi Encik Suami. Hahaha. Kan dah terkena. Hihi. Tapi tak kisah la kan, apa-apa yang berkaitan dengan suami mesti la kena kongsi dengan isteri. Hee...


Cikgu Faiz target nak menumpang beli stok pen merah dan hitam banyak-banyak. Hihi. Senang tak payah asyik nak pergi beli aje. Lepas tu nak mintak novel satu. Hehe. Dah mintak baucar RM50 dan Encik Suami kata boleh yang penting lepas ni Cikgu Faiz kena belanja Encik Suami pulak la. Huhu. Boleh aje. Heeee..


Tak sabar nak shopping sakan dengan baucar ni. Tapi kena tunggu masa yang sesuai sebab sekarang ni tengah musim jerebu takut nak bawak Hannani dan abang keluar. Bila dah okey nanti baru boleh pergi. Siapa lagi yang dapat baucar buku ni sila angkat tangan cikgu nak tengok. Hehe. Sekian.


Nak handphone ni --> KLIK


Yang menaip,

8 comments:

sYiRa LoKMaN said...

alaaa...da hbis skola ni t dpt baucar

puteri kasih said...

wah bestnyer..leh shopping buku..hehe

Wan Maruzen Wan Husain said...

boleh beli novel...hehehe

Sobri Yaacob said...

wah boucher..jgn lupa cikgu beli pen byak2 wat stock ..snang nak tanda paper student..
mnabung di sini :P

ezyra daniel said...

sye pon baru dapat hehe..dah pakai rm50 beli novel and pen jugak :D

cik lisa said...

ewah! beli pen sakan lee cikgu kuit ni, hehe

Shida Radzuan said...

shopping sakan la kak hehee :)

Hafiza AizZawa said...

baucer buku pun best jugak.. kalau saya mst dah buat beli komik.. tp tak dpt la bancer nie.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...