CPUV | Herbal Essence



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ahad . 16 Mac 2014


Sempena ulang tahun perkahwinan Cikgu Faiz yang ke-5 baru-baru ini nuffnang telah berbesar hati dengan memberi CPUV terbaru. Yeayyy... seronok betul bila dapat CPUV. 




CPUV terbaru ni datangnya daripada Herbal Essence iaitu satu produk penjagaan rambut. Tak pernah lagi try syampu jenama ini nanti boleh la cuba. Yang penting baunya mesti wangi kan. Hehe.




Ha.... macam ni la rupa iklan Herbal Essence. Kalau korang ternampak iklan ni sudi-sudikanlah klik ye. Hehe. Budi dan jasamu akan ku kenang. Jerit je dekat cbox Cikgu Faiz ye. Jumlah CPUV yang sedang 'on going' sebanyak empat. Jumlah kesemua CPUV yang Cikgu Faiz dapat dah tak ingat berapa. Huhu. Sekian.




Yang menaip,

8 comments:

Norhasniza Khalid said...

alhamdulillah cikgu, banyak income masuk tu... rezeki...

Mia Liana said...

wahhhh... masyukkk ni...

Wan Maruzen Wan Husain said...

tahniah

Sobri Yaacob said...

tahniah cikgu..
saya support klik inti, line and md yg terbaru :P

Sobri Yaacob said...

tahniah cikgu..
saya support klik inti, line and md yg terbaru :P

cik lisa said...

wah wah, taniah kak ^____^

Ayue Idris said...

Fuyooo..byknye ongoingggggg..masyuk2..
Hepi 5th anniversary cekgu :)

Shida Radzuan said...

masyukkk..hehe tahniah kak faiz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...