Suka Makan Kek Batik AlynFarina



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 01 Mac 2014


Sekarang ni Cikgu Faiz minat betul makan kek batik. Hari tu ada la jugak simpan resepi kek batik tapi takde masa la nak buat. Memang senang sangat. Huhu. Kalau dekat instagram banyak sangat yang jual kek batik ni tapi Cikgu Faiz cuma tertarik dengan kek batik ini sahaja. 




Perkenalkan kek batik AlynFarina. Kek batik ni popular sangat dekat instagram. Fatin Diana pon ada beli. Hihi. Masuk ni dah 6 bekas Cikgu Faiz borong. Huhu. Mula-mula beli melalui pos tapi bila ada dealer yang boleh hantar ke tempat kerja terus je Cikgu Faiz order melalui dia. Senang tak payah tertunggu-tunggu kek batik ni. Selalu Cikgu Faiz order hari Ahad lepas tu dealer akan hantar ke sekolah pada hari Isnin. Hihi. Terima kasih tau QASEHNYZA.


AlynFarina ni ada ramai dealer di seluruh negeri tau. Kalau nak tahu dan nak COD boleh rujuk instagram ALYNFARINA.




Hihihi. Hannani pon nak tumpang glamour kek batik ni. Kalau abang dia bukan main suka lagi makan kek batik ni. Kadang tu berebut-rebut dengan bonda. Huhuhu. Oh ya, lupa pulak nak bagitau harga kek ni. Kalau COD harganya RM15 sebekas. Kalau melalui pos RM20 sebekas.


Hebat sangat ke dia ni? --> KLIK


Yang menaip,

6 comments:

Sis Vee said...

saya lbh suka buat sendiri sbb blh ctrl kemanisan dan kelikatannya . biskut pun blh tukar ikut citarasa ...

puteri kasih said...

Hannani pun nak promo kek batik yer..hehe :)

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

Dh lama xmkn..

Sally Yatiey said...

Sedappppp! ;D

Hafiza AizZawa said...

kalau ramai yg beli maknanye mmg sedap... Fiza pun suke mkn.. nk buat tak berapa pandai.. tggu adik buatkan hehe...

sya faizal said...

Kami di SF homemade kek batik leleh membuat dan menerima tempahan kek batik untuk pelbagai majlis.
Hubungi 0193983408 untuk tempahan,
Minimun order 1 box by POS, 2 box by COD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...