Koleksi Tudung Aidijuma Yang Paling Terkini



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ahad . 02 Ogos 2015


Ada tak peminat tudung AIDIJUMA dekat sini? Agak-agak korang addicted tak dengan tudung tu. Cikgu Faiz masa mula-mula dulu memang terlalu gilakan tudung aidijuma ni. Tapi semenjak dua menjak ni nak nak lepas raya ni macam dah tak bersemangat je nak menambah koleksi. Kalau beli pon yang betul-betul perlu sahaja. Mungkinkah disebabkan lambakan tudung-tudung berjenama terkenal yang lain telah mengaburi mata Cikgu Faiz ni. Ihiks. Sejak kebelakangan ini Cikgu Faiz ada mencuba beberapa jenis tudung selain aidijuma. Hihi. Saje la nak tukar selera kan. Huhu.



Ini merupakan koleksi tudung-tudung Cikgu Faiz sekarang. Kalau dulu Cikgu Faiz gemar memakai tudung bawal biasa yang ada batu-batu tu tetapi kini tidak lagi. Lepas je berkenalan dengan aidijuma terus melekat sampai sekarang. Tudung-tudung bawal yang dah lama tak pakai tu Cikgu Faiz bagi dekat saudara mara je. Kalau mula-mula dulu pantang je keluar design baru mesti Cikgu Faiz nak beli tanpa berfikir sama ada sedondon atau tidak dengan baju kerja yang nak dipakai tetapi sekarang tidak lagi. Bila keinginan itu semakin berkurang Cikgu Faiz cuma membeli apabila perlu sahaja dan tidak rakus seperti dahulu lagi. Hihihi. Sebab itulah koleksinya jadi sebanyak ini walaupun baru setahun lebih kot Cikgu Faiz berkecimpung dalam memakai tudung aidijuma ni. Huhu.





Ini antara design yang agak 'hot' jugak masa mula-mula keluar dulu. Aidijuma white label full cat ni harganya RM10 je masa Cikgu Faiz beli dekat website aidijuma dulu. Memang 'hot' sangat design ni sampaikan ada yang PM Cikgu Faiz bertanyakan sama ada Cikgu Faiz nak jual tak tudung design ni. Hihihi. Tapi belum terfikir lagi nak jual mana-mana koleksi tudung aidijuma Cikgu Faiz ni. Sayang pulak rasanya sebab bukan senang nak dapatkan design tudung aidijuma ni. Cepat je habis bila design yang 'hot' sangat tu sampaikan ada yang menjual tudung ni dengan harga yang lebih hangat daripada biasa. Hihihi.


Cikgu Faiz ada beberapa helai tudung aidijuma yang masih belum dipakai lagi. Ingat nak bagi dekat pembaca-pembaca bertuah blog ini tapi tak tahu bila nak buat. Huhu. Agak-agak ada tak yang sudi nak rebut tudung aidijuma yang tak seberapa dari Cikgu Faiz ni? Hihi. Nak dapatkan lagi beberapa helai tudung baru Cikgu Faiz nak try buat something untuk korang yang tak jemu-jemu datang ke blog ni. Bila masanya tu tak dapat la nak diputuskan lagi. In Sha Allah masanya akan tiba jua.


Okey la. Cikgu Faiz ada kerja sikit nak buat ni. Nanti Cikgu Faiz update lagi ye. Nak blogwalking dulu. Jumpa lagi. Sekian.


Tolong jangan percaya dengan >>> INI


Yang menaip,

6 comments:

Jejari Menaip said...

Banyak koleksi cg... :D

mila said...

sy xde pn koleksi AJ..hehe

ajuyarashid said...

sy dah kurang membeli aj sebab dah susah nak dapatkan..dengan ada nya reseller yang rakus lagi la xberkenan. dulu lenggang kangkung je pergi kedai. sekarang..mencabar betul.

y i e n said...

wahhh byknyer koleksi.. sy x pernah terjebak lagi dgn AJ.. tp mcm teringin jugaq sebenarnyer, hehe.. !

Anonymous said...

singgah syawal

CD said...

wahhh.. banyaknya... saya takde satu pun tudung AJ.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...