4
Orang Memberi Komen

Floria Putrajaya


Assalamualaikum.


Nampaknya demam Floria masih belum hilang lagi. Sudahkah anda menonton VIDEO INI? Ala, video pertunjukan bunga api hari tu di Putrajaya. Takkan dah lupa kot? Kali ni Cikgu Faiz ingin berkongsi seba sedikit gambar-gambar semasa berada di sana. 


Jomm....





Bunga api yang sangat menakutkan Faqih. Hehe.




Faqih yang susah diajak bergambar. Masa ni baru sampai. Kami sedang melihat kapal yang berwarna-warni dekat belakang tu.




Cantik tak?




Apa yang Faqih tengok tu? Dah tentu la kapal berwarna-warni yang mencuri perhatiannya.




Lambai-lambai pada jurugambar.




Wow ! Banyaknya pokok kaktus. Hati-hati ya. Faqih buat muka takut.




Aik, Faqih tido ke? Hehehe.




Faqih buat hal tak nak bergambar pulak.





Faqih yang ketakutan apabila diajak bergambar.




Senyum la Faqih. Asyik buat muka takut je.




Masa ni ingat nak suruh Faqih berdiri kat perigi tu. Malangnya Faqih takut la pulak.




Faqih yang manja dan nakal. Yang ni baru okey sikit.




Cantik-cantik hiasan di sini. Sangat kreatif.


Seronok sangat dapat datang menyaksikan Floria ni. Harap-harap tahun depan ada lagi. Malam terakhir ni memang ramai sangat orang yang datang. Sesak dibuatnya. Tapi nasib baiklah cuaca okey cuma hujan rintik-rintik je.


Sekian.




With ♥..,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
4 Comments

4 orang comel dah komen:

shida'R said...

ewahhh syoknyerr..hehee..bila lah shida nk jejak kaki kat sana haihhh~

Nurul Faiz Bikers said...

@shida'R
ada masa jalan-jalan la ke sini :)

thomas said...

Nice fireworks,saya ni jarang2 ke sana,boleh tersesat.

sHaRiNa eLyaNa said...

bestnya jln2 ngn family hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...