CPUV | McDonald's Spicy Chicken | Tesco Online March Mother | DiGi - Project Red



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 22 Mac 2014


Terlebih dahulu Cikgu Faiz ingin memohon ampun dan maaf kerana sudah agak lama tidak membalas kunjungan rakan-rakan blog. Internet sudah mula buat hal. Ditambah pula dengan kerja-kerja seharian. Tak menang tangan dibuatnya. Harap korang tak serik untuk singgah di blog ini yer. Kepada yang sudi singgah dan tinggalkan komen berbanyak terima kasih diucapkan. Ada masa nanti ingat nak try buat satu segmen mudah. Hehe. Saje nak cuba. Tak pernah buat lagi. Hihi. Tapi ini masih dalam perancangan. Kalau semua assignment Cikgu Faiz dah submit baru boleh on :)





CPUV datang lagi. Alhamdulillah bulan Mac ini banyak CPUV yang nuffnang bagi. Terima kasih nuffnang. Cikgu Faiz terharu sangat. CPUV pertama datangnya daripada McDonald's Spicy Chicken. Baru beberapa hari lepas drive thru McDonalds. Tak sangat dapat pulak CPUV ni. Hihi.


CPUV kedua pula datangnya daripada Tesco Online March Mother. Macam tau tau aje yang Cikgu Faiz sekeluarga selalu shopping dekat pasaraya Tesco. Hihi. Cikgu Faiz suka shopping dekat Tesco sebab kat sana ada banyak pilihan dan harga pon boleh tahan jugak. Kadang-kadang ada sale susu dan pampers. Biasa la kalau ada anak memang suka pergi shopping dekat pasaraya yang ada sale susu dan pampers ni. Hihi. Mana yang boleh jimat kita jimatkan. Tak gitu?


CPUV yang ketiga pula datangnya daripada Digi - Project Red. Terima kasih diucapkan kepada ketiga-tiga penaja iklan ini yer. Harap lama la bertahan di blog ini. Cikgu Faiz dah tak sabar nak cash out nuffnang buat kali yang kedua. Target kali ini dalam RM150. Hihi. RM100 pon tak lepas lagi ni ha. Huhu. Sekian.



Yang menaip,

6 comments:

Unknown said...

Wahhh cikgu.. banyak cpuv ongoing ye, congrats :) sy menabung tesco & digi

Dingdang said...

Terima kasih semua. Yg sudi klik tu terima kasih diucapkan. Internet dah okey nanti Cikgu faiz balas pulak ye :)

Fiza Aizzawa said...

jemput join GA pertama Fiza.. http://ourmemoria.blogspot.com/2014/03/cuti-cuti-give-away.html

Linda Ishak said...

wah banyaknya... Tahniah.. Tahniah...

Mummy-Zerry said...

Tahniah!.. byk tu dpt rezki..

NAR'Z said...

tahniah :)

kenapa earning sya x naik2 yae ? sudilah klu membantu cikgu ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...