Hadiah Hari Guru



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Khamis . 21 Mei 2015


Masih lagi dalam mood Hari Guru. Tak sah kalau tak dapat hadiah kan. Hihi. Alhamdulillah. Kalau ada yang memberi takkan kita nak menolak kan. Nanti dikata sombong pula. Cikgu Faiz terima apa sahaja pemberian daripada anak-anak murid yang comel-comel tu. Tahun ni dalam sejarah dapat hadiah dari parent pula. Huhu. Parent tu sanggup datang ke kelas untuk menghantar cheese cake leleh untuk Cikgu Faiz sempena Hari Guru katanya. Terima kasih banyak-banyak ye. Tanpa membuang masa jom kita layan gambar cheese cake tu. Hihi.



Haaa.... menggoda tak? Hihi. Banyak betul cheese kan. 




Hambik lagi. Huhu. Saje nak buat korang tergoda. Huhuhu. Jangan marah ye.




Dan lagi. Rupa kek ni memang cantik dan simple sangat. Rasa sayang je nak potong tau. Rasanya pon sedap. Pujian ikhlas dari Cikgu Faiz ni bukan sebab dapat kek free. Huhuhu. Alhamdulillah kek ini dikongsi bersama dengan cikgu dan ppm. Bawak balik sikit untuk Encik Suami dia pon puji sedap giler. Huhuhu. Nampak gayanya lepas ni Cikgu Faiz kena belajar buat cheese cake la. Dalam kek tu rasa pandan memang kena dengan tekak Cikgu Faiz ni.



Ini pula hadiah pemberian dari murid. Seronok bila dapat kad yang ditulis sendiri oleh murid. Nampak la usaha dia nak bagi cikgu baca kad tu. Cikgu pon sayang awak tau. Huhuhu.




Yang tak bagi hadiah pon cikgu sayang. Cikgu tak kisah pon dapat hadiah ke tak. Yang penting semuanya belajar rajin-rajin dan jangan nakal-nakal. Nanti cikgu jadi macam singa baru tau. Huhuhu. Cikgu sentiasa mendoakan kejayaan anak-anak murid cikgu di dunia dan akhirat dan jangan lupa cikgu yang garang ni bila dah masuk darjah satu nanti. Huhu. Sekian.


Yang menaip,

2 comments:

y i e n said...

alahaiiii terliur ni

Unknown said...

tetiba rse nk jd cikgu jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...