1
Orang Memberi Komen

Hannani Mengamuk Sakan



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ahad . 31 Mei 2015


Hannani dah tidur. Abang dengan Encik Suami pergi sekolah sebab ada program. Tinggallah kaum perempuan di rumah. Huhu. Bila Hannani dah tidur baru la dapat nak godek-godek blog ni. Kalau tak Hannani memang tak bagi langsung Cikgu Faiz duduk depan laptop tau. Bila nampak je dia akan menjerit dan menangis. Huhu. Sebab tu sekarang ni Cikgu Faiz lebih banyak update pada waktu malam sebab masa tu Hannani dan tidur.


Okey la. Tak nak cerita banyak, cuma nak kongsikan gambar-gambar kami tiga beranak sewaktu sedang menunggu Encik Suami di sekolah. Huhu. Macam-macam aksi Hannani yang sedang menangis yang sempat dirakamkan. Hihi.



Masa mula-mula tu semuanya okey je.




Tiba-tiba Hannani mengamuk, menjerit dan menangis. Puncanya dia nak bersandar dekat stereng kereta. Cikgu Faiz tak bagi sebab bila Hannani bersandar bising la dengan bunyi hon. Huhu. Apa lagi mengamuk la budak tu.




Ni dah tenang sikit. Huhu.




Mengamuk lagi sebab abah lambat sangat pon ye jugak. Haha.




Berhenti kejap. Penat kot sebab asyik menjerit je. Hihi. Abang Hakim dekat belakang tu dah macam-macam aksi dah dia buat. Haha.




Semakin tenang sebab dapat gigit lampin kesayangan. Hihihi. Gusi gatal.




Macam dah sambung mengamuk lagi tapi nampak okey sebab masih menggigit lampin kesayangan.




Dia dah mula balik dah. Nak mengamuk la tu. Kenapa la abah ni lama sangat? Huhuhu.




Beria menangis sampai air mata pon tak nak turun. Huhuhu. Muka ketat je.




Hannani tak suka kereta berhenti, dia nak berjalan je. Hihihi. 




Baru diam bila tengok muka sendiri yang tengah menangis tu. Huhuhu. Pandai jugak nak selfie tu.




Nampak dah semakin tenang. Apa lagi, giliran bonda pulak la nak selfie. Huhuhu. Pengsan dibuatnya dengan Hannani ni. Dah pandai mengamuk sekarang ni. Garang betul anak dara sorang ni. Abang pon boleh menangis dikerjakan adiknya yang garang. Hahaha. Sekian.


Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
1 Comments

1 orang comel dah komen:

ikhwan yusuff said...

lololol... kesiannya dia...hihihihihi.. have a nice day cg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...