Hannani Minum Susu Apa?



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Khamis . 26 Februari 2014


Dua minggu ni Cikgu Faiz memang agak sibuk sikit dengan aktiviti sekolah. Penat sangat tapi tetap enjoy. Malas nak stress sangat nanti lain pulak jadinya. Hihi. Ramai yang tengok gambar Hannani bertanya, Hannani minum susu apa sampai badan dia semangat macam tu? Huhu. Tapi sebelum Cikgu Faiz jawab, jom layan beberapa keping gambar Hannani yang dah botak ni. Hihi.



Comel bonda pakai baju gaun yang abah beli.



Baju ni dah ketat. Tak boleh pakai dah. Huhu.



Baju ni pon dah hampir ketat. Seluar okey sikit. Hihi.



Di mana ada Hannani, di situ ada abang Faqih Hakim.




Sebenarnya dalam tempoh tiga bulan cuti berpantang Cikgu Faiz bagi susu badan je dekat Hannani. Ada jugak try bagi susu formula. Mula-mula tu bagi susu Dumex Dulac. Okey la dia nak minum. Tak lama lepas tu dah mula tak nak pulak. Huhu. Bagi susu badan sepenuhnya sampai tiga bulan. Sekarang ni Hannani minum susu campur-campur. Kalau Cikgu Faiz ada, bagi susu badan je. Kalau dekat taska minum susu Mamex. Kalau kena tinggal dengan abah, Hannani minum susu Friso Gold. Hihi. Macam-macam susu yang Hannani minum tu sebab badan dia semangat. 


Sampai sekarang Hannani tak nak minum susu botol yang Cikgu Faiz bagi. Dengan abah dia elok pulak minum sampai licin sebotol. Huhuhu.


Selangor takde air? Baca SINI


Yang menaip,

6 comments:

Ina Amani said...

comel je hannani ni :D moga jadi anak yang solehah dan berbakti kepada ibu bapa. Aammiin :D

mirza syazwina said...

memang semangat sungguh badan dia..hehee..comel je ^_^

Nora Karim said...

Alololo... comeinya hanani... dah mmg patut la dia xnak minum botol ngan ibu dia... Sbb dia bau ibu... hehe

Sis Vee said...

lagi senang klu nak minum semua susu . montok baby .

puteri kasih said...

tembam pipi Hannani..geram dibuatnya..hehe

Pha Is said...

anak abah betol.. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...