Hannani Kena Cucuk Dua Bulan



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ahad . 19 Januari 2014

>>Handphone Giveaway<<


Hari ni Hannani dah 71 hari. Makin hari pipi Hannani semakin tembam. Huhu. Semua pon geram bila tengok pipi dia tu. Isnin lepas Hannani dan pergi cucuk dekat klinik kesihatan dekat Senawang. Masa tu usianya dah 65 hari. Macam biasa la bila kena cucuk Hannani akan menjerit dengan kuat. Huhuhu. Cikgu Faiz pulak yang takut. Hihihi.




Lepas cucuk aritu nurse ada bagi ubat demam. Kata nurse biasanya baby akan demam lepas kena cucuk. Lagi la merisaukan Cikgu Faiz bila dengar nurse cakap macam tu. Almaklum la dah lama tak mengalami situasi baby demam. Tapi nasib baik la Hannani tak demam. Cuma badannya panas sikit je tapi dia aktif dan tak menangis lepas balik rumah tu. Cikgu Faiz pon dah bagi ubat demam tu sekali. Alhamdulillah... risau jugak kalau Hannani yang masih kecil tu demam.


p/s : Hannani tengah tidur jadi dapat la bonda update sekejap. Huhuhu.




Yang menaip,

6 comments:

Mime MF said...

alamak..geramnya tgk pipi hannani...comel!>.<

puteri kasih said...

puteri pun geram tengok pipi hannani :)

NinaAz said...

omeynya pp diaaa. geram3. hehe
Alhamdulillah. baby xdemam. harap2 ok la kan :)

BUNDA a.k.a KN said...

ooo...dah ada baby ke? dah lama tak masuk sini...Alhamdulillah..

ikhwan yusuff said...

cutenya..inshaaAllah xde pape CF

Phoebe said...

Salam ukhuwah sis.. Comelnya Hananni. Mesti puas kena cium dan gigit pipi ni kan. Hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...