Label Drawer Murid Prasekolah / Lelaki

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Baru online tiba-tiba je bekalan elektrik terputus. Tet... ! Nasib baik bateri masih penuh. Oh ya, sekarang ni Cikgu Faiz telah pun berada nun jauh di kampung halaman. Bentong je pon. Macam la jauh sangat. Hehehe. Bila ada di kampung ni suasananya lain macam sikit tak macam di Puchong. Sebelum menaip entri ni Cikgu Faiz baru je selesai memasak lauk untuk hidangan tengahari sekejap sahaja lagi. Masakan biasa-biasa je pun. 


Tak dan nak letak watermark. Huhu. Menarik tak?? Sambal udang petai Bentong. Hehe.



Berbalik kepada tajuk entri. Minggu lepas Cikgu Faiz ada tunjuk label drawer murid-murid Prasekolah bagi perempuan sahaja. Senang cerita TENGOK NI. Kali ni Cikgu Faiz nak tunjuk pula label nama untuk murid lelaki. Macam biasa doodle dari APIT. Cikgu Faiz cuma taip nama je. Comel tak? Cuba komen sikit :)








Nota : Bila dah print warna dah kurang cantik macam dekat atas ni :( Takpe la. Tetap comel.




With love..,

5 comments:

Anonymous said...

banyak sgt iklan. mengganggu pandangan nak baca pun susah.....

shidaR said...

comel jer doodle tu kak faiz hehee :)

shidaR said...

perghhh..sambal tu tebaik kak!

hnahdy said...

letak kat meja murid ek..

bagi sikit sambal udang tu.. sedap

Kenari Putih said...

Terliur tengok sambal udang tu, memang tak fokis pon kat doodle.. Dok fokus sambal udang, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...