Terlewat Sudah...






Semua sihatkah? Hari ni saya cuti, so dapat la update skit. Actually entry ni dah agak basi sikit. Tapi tak kira, nak publish gak. Hihihi.


Gambar-gambar di bawah ini merupakan situasi di mana sambutan Hari Raya Aidilfitri yang sudah berlalu beberapa bulan yang lepas. Hai... baru hari ni nak tayang kat korang. Aritu mood agak malas.


Sambutan ni telah diadakan di Prasekolah SKPU1 iaitu tempat saya mengajar. Prasekolah ni ada 2 buah kelas yang diterajui oleh saya sendiri dan rakan seperjuangan Azlinda dengan dibantu oleh 2 orang Pembantu Pengurusan Murid.


Tanpa melengahkan masa, jom layan gambar-gambar di bawah ni...





Murid-murid sedang menunggu kawan-kawan yang belum tiba.






Peace cikgu !!






Murid-murid perempuan ayu berbaju kurung serta bertudung.





Jangan la buat muka macam tu. Tau la lapar.





Sebelum makan kena la posing dulu.





Menanti dengan penuh kesabaran.





Muka-muka excited.





Juadah-juadah yang dibawa oleh murid-murid.





Makanan berat. Berat tak berat sangat la. Janji perut kenyang.




Dah kenyang tengok gambar-gambar tu tadi? Good. Hihi...

5 comments:

lady butterfly said...

cikgu faiz..me ada tag GA contest utk cikgu..sila2 la join yea... =)

Farid bin Aspar said...

Caya la... tengok gambar pon boleh kenyang.. hehe... :D

Nurul Faiz Bikers said...

@Farid bin Aspar
erkk, alhamdulillah..

Dalila Hamid said...

Salam Aidiladha

Nurul Faiz Bikers said...

@Dalila Hamid
salam raya qurban...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...