3
Orang Memberi Komen

Label Nama Murid-Murid Prasekolah 2012.





Hai semua. Selamat Hari Khamis. Ok ke arini? Harap suma baik-baik aja ye.

Baru sekejap tadi aku telah menyiapkan label nama murid-murid prasekolah sesi 2012.

Label ini dibuat untuk ditampal pada drawer murid-murid.

Jadi senang la nak kesan di mana kedudukan drawer masing-masing.

Cuba korang tengok. Ok tak? Aku buat simple je. Senang nak gunting pastu nak laminate dan gunting lagi. Banyak keje kan.






kat atas ni label untuk murid-murid perempuan. Doodle ini telah disumbangkan oleh FizGraphic.






Yang ni pula label untuk murid-murid lelaki. Doodle disumbangkan oleh Lyssa.



Hihi. Siap dah satu keje. Lepas ni nak buat benda lain pulak.

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
3 Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...