Jom Beriklan !!






Moshi moshi.

Perhatian ! Attention !!

Kepada sesiapa yang rasa nak promote blog tu boleh la berbuat demikian di blog saya yer. (dah takde keje la tu)

Boleh jugak saya blogwalking blog anda.

Di samping itu beriklan juga dapat menaikkan trafik blog anda.

Hihihi.

Kat bawah ni la contoh kotak iklan yang korang boleh klik ya :)

Klik saja di bahagian advertise here.

Ada 6 kotak di situ.

Pilih saja mana-mana kotak pilihan anda.

Iklan selama 5 jam.



Mudahkan?

Hanya di hujung jari anda saja.

2 comments:

Ini Kisah Tia said...

memang di hujung jari betul .. laa , empunya perempuan rupanya .. hehe :)

Nurul Faiz Bikers said...

@Ini Kisah Tia
sobsob..

ingat lelaki la tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...