Cikgu Faiz Ni Lelaki Ke Perempuan?





Salam Maal Hijrah buat semua umat Islam yang berada di muka bumi ini. Korang nampak kan tajuk di atas tu. Hihi. Masih ada lagi yang belum mengenali Cikgu Faiz ye. Hmm.... Sebelum ni pon Cikgu Faiz dah buat satu entry khas pasal benda ni. Nak baca KLIK KAT SINI.


Ingin saya nyatakan sekali lagi bahawa Cikgu Faiz adalah seorang perempuan. Saya bukan bro. Saya bukan pakcik ok. Hihi. Harap lepas ni takde yang salah faham lagi ye. Kadang-kadang kelakar pula bila baca kat shoutbox tu macam-macam ayat ada. Huhu. Jom lihat gambar-gambar di bawah ini. Sekadar ingin berkongsi kelucuan dengan anda semua ok. Takde niat lain pon tau.



lihat ayat yang ada anak panah tu. hihi.




saya pompuan la. huhu.





siap boleh gelak-gelak lagi. huhuhu. kelakar ke kalau Cikgu Faiz tu pompuan? :p




Hahaha... korang pulak camane? Adekah korang pon ingat saya lelaki?

14 comments:

Cikgu Ma said...

saya tengok blog pun dh tau perempuan...=)

jom baca =)
sambutan sekadar adat atau penghayatan???

Dingdang said...

@CikGu Ma
kan?? blog ni drpd dulu mmg dah pink.
hihihi.

. said...

haha.
ade jgk cm tuh.
*tapi mse join segmen 2, igt kn sis nih laki..tgk2 blog, ppuan! hehe :)

Dingdang said...

@mielajasmin
haha. mesti excited je kan mase tu.
hihihi.

محمد رازيق said...

hehe.. mestilah perempuan kan cikgu.. tengok blog cikgu warna pink.. hehe.. apepun nice blog.. salam kenal cikgu

nikamir said...

ok..cikgu nurul faiz..
so confius..hahaha

Kami Cool

Dingdang said...

@محمد رازيق
salam perkenalan.

nikamir : skrg da tak konfious kan?

unknown said...

kalau dlu2 clara igt lelaki tp bila dah biasa masuk, nampak nama pown da taw perempuan ^^

Dingdang said...

@Clara
kan clara.
dah terang2 blog ni serba pink.
takkan lelaki kot.
huhu.

Anonymous said...

saya pun ingt laki..huhuhuh..jgn marah ea.. tpi bila tngk background n sidebar semua banyak warna pink agak mustahil nak cakap yang blog ni suami akak punya..

Dingdang said...

@Cik Jingga
betol betol betol..
haha..
suami akak baru nak berjinak-jinak dengan warna pink.
huuhu..

Anonymous said...

hahaha..dah berjangkit... harap saya xkena virus pink la.. :P

Dingdang said...

@Cik Jingga
hahaha.
tak kot :p

Wafi Remli said...

Memang nampak macam blog perempuan, tapi sebab nama faiz...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...