Terima Kasih, Shida



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Diam tak diam cuti sekolah sudah sampai ke penghujungnya. Esok sesi persekolahan akan bermula seperti biasa. Faqih juga akan kembali ke taska setelah bercuti seminggu. Cuti seterusnya pula pada bulan Mac ini. Hehe. Belum masuk kerja dan sibuk menghitung hari untuk bercuti lagi ^ ^ Apa la Cikgu Faiz ni.


Nak tahu tak dua hari lepas kalau tak silap Cikgu Faiz telah mendapat header percuma. Kalau korang tengok header terbaru di blog ni itulah dia. Riang sungguh hati Cikgu Faiz ni apabila ada yang sudi menghadiahkan header yang cantik tu. Siapalah yang bermurah hati tu ye? Rasanya ramai di kalangan blogger yang kenal dengan Shida yang terkenal dengan blognya iaitu Dunia Shida. Antara kata-kata Shida mengenai Cikgu Faiz boleh baca di bawah...





Terima kasih Shida. Semoga murah rezeki Shida di dalam dunia blogging ni. Amin. Seronok sangat ada rakan maya macam Shida ni sebab dia tak sombong. Mesra alam je. Kalau ada yang belum kenal dengan Shida atau nak mengenali beliau boleh la ke blognya ya. Macam-macam ada... Jangan lupa follow sekali tau. Tak rugi punya ^ ^ Klik je gambar di atas tu.




Salam sayang,

11 comments:

Sally Yatiey said...

Cantik header baru. Pink! :D hee.

trah zain said...

cumil la cg faiz header tu,,hehe

Nurul Ain said...

fulamak..bestnya

Diana Azis said...

cantik header tu..bila click dia mirror pulak.. :)

jaakechik said...

wahhh tahniah laaa yer... hehehheee.... cantik!!

Nora Karim said...

sweet..... :D

sHaRiNa eLyaNa said...

wah...hbtla header CF skg..cun melecun !! tahniah

deno said...

cantik! patut la deno dtg sini nampak lain header;)

puteri kasih said...

memang bertambah cantik dah header cikgu..bertambah berseri blog ni ^_^

BUNDA a.k.a KN said...

oo header baru yer...cantik2..bunda xpandai buat cmni..

Shida Radzuan said...

alah kak faiz biasa2 jer kak ^_^
macehh untuk entri ni kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...